Competente Digitale Ramnic

Fise Excel

FISA1-EXCEL 
 Deschideti registrul de lucru si salvati o copie cu denumirea „Ev_nume_clasa.xlsx” in folderul personal.
In prima foaie de calcul din fisierul de lucru,realizati urmatoarele cerinte:
20P.

1. Datele din coloana Nr. Crt. se vor completa cu ajutorul cursorului de umplere (Autofill).
a)Se vor face urmatoarele formatari:
·  denumirile coloanelor se vor edita cu font Bookman Old Style BI,16, aliniat la centru pe orizontala si verticala,incadrare text;
·  datele continute in tabel se vor edita cu font Cambria,B,15,inaltimea randurilor de 22, aliniere implicita.
·  datele de sub tabel:font Georgia,B,14, aliniere implicita.
·  titlul:Algerian, 23, B,I,subliniat cu linie dubla.
20P.
 Culorile de umplere si bordurile se vor  stabili  ca in imagine;
10P.
2. Datele din coloana Media generala si datele din coloana Total Abs. se vor completa utilizand functiile corespunzatoare.
Se va  insera o coloana la dreapta cu antetul „Obs.” si un rind dedesubt (10./Total…).
10P.
3. Sa se calculeze apoi :
·  media generala pe clasa (media datelor din coloana Media generala) ,
·  Totalul absentelor pe clasa(totalul absentelor  din coloana Total abs ).
10P.
4. Sa se completeze coloana Obs.  astfel:
·  media generala pe clasa (media datelor din coloana Media generala) ,
·  Totalul absentelor pe clasa(totalul absentelor  din coloana Total abs ).
10P.
5. Sa se completeze coloana Obs.  astfel:
· daca Media generala >= 5 cu „promovat” iar in caz contrar cu „nepromovat”(utilizati functia „IF”).
10P.
6. Sa se calculeze media maxima pe clasa,media minima pe clasa precum si numarul de elevi promovati(functiile MAX,MIN,COUNTIF).
20p.
7. Inserati o coloana dupa coloana „Nr.crt.” cu antetul „Nume si prenume” si completati-o cu functia „CONCATENATE”(imbinare siruri tip text). Coloanele „Nume” si „Prenume” se vor ascunde.(vezi imaginea).
10p.
Timp de lucru 45 minute.
Se acorda 10 puncte din oficiu.                                                                                                    Total:100p

      EVALUARE2 EXCEL

    Deschideti registrul de lucru si salvati o copie cu denumirea  „Ev_nume_clasa.xlsx” in folderul personal.
       In prima foaie de calcul din fisierul de lucru,realizati urmatoarele cerinte:

1.      Datele din coloana Nr. Crt. se vor completa cu ajutorul cursorului de umplere (Autofill).
Se vor face urmatoarele formatari:
·         denumirile coloanelor se vor edita cu font Tahoma, BI, 15, aliniat la centru pe orizontala si verticala;
·         datele continute in tabel se vor edita cu font Georgia,B,13,aliniere implicita;
·         datele de sub tabel:font Cambria,B,12
·         titlul:Algerian, 19, B,I.
20P.
2.      Culorile de umplere si bordurile se vor  stabili  ca in imagine;
10P.
3.      Datele din coloana Media generala si datele din coloana Total Abs. se vor completa utilizand functiile corespunzatoare.
10P.
4.      Se va  insera o coloana la dreapta cu antetul „Obs.” si un rind dedesubt (10./Total…).
10P.
5.      Sa se calculeze apoi
·         media generala pe clasa (media datelor din coloana Media generala) ,
·         Totalul absentelor pe clasa(totalul absentelor  din coloana Total abs ).
10P.
6.      Sa se completeze coloana Obs. astfel
·         daca Media generala >= 5 cu „promovat” iar in caz contrar cu „nepromovat”(utilizati functia „IF”).
10P.
7.      Sa se calculeze media maxima pe clasa,media minima pe clasa precum si numarul de elevi promovati(functiile MAX,MIN,COUNTIF).
20p.

SARCINA SUPLIMENTARA:
Inserati o coloana dupa coloana „Nr.crt.” cu antetul „Nume si prenume” si completati-o cu functia „CONCATENATE”. Coloanele „Nume” si „Prenume” se vor ascunde.(vezi imaginea).

Timp de lucru 45 minute.

Se acorda 10 puncte din oficiu.                                                                                                    Total:100p

Fisier de lucru

FIŞĂ DE RECAPITULARE FINALĂ 1-MICROSOFT OFFICE EXCEL

1.Salvati o copie a  registrului de lucru pe care o salvaţi în folderul personal cu numele „evaluare_cls_nume.prenume.xlsx”.  
3p
2.Stabiliţi zona de imprimare  si setaţi prima foaie de calcul a registrului de lucru astfel: dimensiune hârtie A4orientare pagină Vederemargini: sus, jos, stânga, dreapta 2 cmantet 2.5 cm, subsol 2,5 cm, centrat orizontal şi vertical.

Antetul particularizat va conţine:
Secţiune stângă :                                                Centrat:                                       Secţiune dreaptă:
(ŞCOALA)................................                    RECAPITULARE                           PUNCTAJ:
RM.SĂRAT                                                 M.O.EXCEL 2013                        

Subsolul  particularizat va conţine:
    Secţiune stângă                                             Centru:                                                        Secţiune  dreaptă:
ELEV(A):...........................................           NR.PAG (INSERAT)                          DATA CREĂRII (INSERATA)
7p
3.Redenumiţi prima foaie de calcul cu numele Note şi formataţi tabelul asemănator cu imaginea din fişă (bordură exterioară:linie intrerupta,maro,bordură interioară:linie dublă,albastră).
4p
4.Fontul se va formata astfel:primul şi ultimul rând-font Lucida Handwriting,15,aliniat la centru (şi pe orizontală şi pe verticală,incadrare text) iar conţinutul tabelului-font Tahoma,14,aliniere implicită.(se respectă culorile din imagine).
6p
5.Se va adăuga un râd deasupra şi un rând dedesubt şi se vor uni celulele ca în imagine.
3p
6.Media1 este media aritmetică a celor 4 note (functia corespunzatoare).
5p
7.Media rotunjită este Media1 cu 0 zecimale (utilizati functia corespunzatoare) .
5p
8.Rezultatul se va determina astfel: “Calificat” pentru toţi cu Nota finală >=8 şi Necalificat” pentru cei cu Nota finală < 8  (functia IF).
7p
9.      Mediile mai mici decât 5 vor fi scrise cu roşu pe fond galben ,cele între 5 şi 8 cu altă culoare,iar cele >=8 altfel (formatare condiţionată).
9p
10.  Să se determine cea mai mică medie precum şi cea mai mare medie (coloana „Media1”-funcţiile MIN şi MAX).
6p
11.  Să se determine câţi elevi s-au calificat.(COUNTIF pe coloana Media1 daca Media1 >= 8 sau pe coloana Rezultat dacă Rezultat=calificat).
5p
12.  Foaia 2 redenumiţi-o cu eticheta „diagrama”.Aceasta va conţine coloanele  Nr., Nume si prenume (funcţia CONCATENATE) şMedia1(datele se vor lua din foaia “Note”-funcţia AVERAGE).(diagram tip coloana 3D).
15p
13.  Să se sorteze datele din foaia „diagramă” după Media 1,descendent.
5p
14.  Să se prezinte situaţia notelor finale sub formă de diagramă. Diagrama va afişa doar numele şi prenumele şi Media fiecărui elev participant şi va avea afişată valoarea mediilor (afişare etichete de date).
5p
15.  Stabiliţi zona de imprimare şi realizaţi setările de pagină (la fel ca în prima foaie- inclusiv antetul şi subsolul).
5p
16.  Formatare elemente diagramă (afişare etichete de date).

     TOTAL: 90 p+10 p =100 p

Previzualizare înaintea imprimării (setări pagină,antet şi subsol particularizate).

Niciun comentariu: